05-17-2005, 05:57 PM
Jst mam dvoje DC-ke, pa ene Etniske pa Puma
|
Messages In This Thread
|
05-17-2005, 05:57 PM
Jst mam dvoje DC-ke, pa ene Etniske pa Puma
10-15-2006, 07:43 PM
La vita senza house musica non e vita
There's nothing more that I want Then to touch you To seek truth in your eyes The only thing that I want Is to be with you and watch the sunrise
10-15-2006, 07:48 PM
Sama imam doma allstarke(crne,original,z crnimi vezalkami),potem pa se dvoje ful lepe buffalo cevlje(take sportne-ne tiste z ogenjcki)-ene so crne z belimi krivuljami,ene pa cisto rdece
I am falling between dreams and reality
04-10-2007, 11:37 AM
Take bi imela:
04-11-2007, 04:46 PM
![]() jz mam pa take, sam da tm pr stran ne piše adicolor, ampak sam spredej, pa barve so svetlo zelena, svetlo modra, rdeča pa črna
¡Que viva la salsa cubana!
04-12-2007, 03:41 PM
![]() Oboji desni so mi hudi
04-12-2007, 03:46 PM
(This post was last modified: 04-12-2007, 03:49 PM by besweety_inside.)
![]() jaz mam take podobne , čist bele z rožicami tam, ko je E znakec in vzadaj. Prekrasne so=)
05-04-2007, 12:49 PM
Moji novi pridobitvi:
Adidas Adi racer low ![]() moji imajo svetlo modre črte Adidas Master st ![]() moji imajo svetlo moder znakec
05-04-2007, 01:00 PM
Kalypso lepe so obojne, posebej prve.
Jaz imam tudi take iste kot ti Sahara, samo da so brez tistega napisa adicolor, barva črt pa svetlo modra-srebrna. najbrž starejši model, ne vem.
Cosa vuoi che ti scriva?
Cosa vuoi che ti dica? Tu sei ovunque in me.
05-04-2007, 01:03 PM
Mani so tudi ful všeč. Pa ful so fajn za hodit obojne.
05-04-2007, 01:49 PM
druge so mi ful lepe s točno tem rjavim znakom, prve pa mi niti niso. kolko si pa dala za druge in kje si jih kupla?
"It's impossible." said pride. "It's risky." said experience. "It's
pointless." said reason. "Give it a try." whispered the heart.
Fantič jih je prinesel iz ZDA.
Kupil jih je v Footlockerju, cena je bila pa za obojne teniske skupaj 70$.
05-05-2007, 09:31 AM
Lazje je verjeti lazi, ki si jo slisal stokrat, kot pa resnici, ki je nisi se nikoli
05-09-2007, 12:36 PM
No tukaj je še direkt slikica mojih "goodyearkic", sicer malo iz čudnega kota.
![]()
05-13-2007, 03:57 PM
[attachmentid=1803]
''I have a great imaginary world, but sometimes I need things to happen for real.'' (A.M.)
05-13-2007, 07:46 PM
I like it, I like it
06-02-2007, 09:26 AM
![]()
06-26-2007, 07:22 AM
Achte auf deine Gefühle, denn sie formen die Energie und damit dein Leben!
06-26-2007, 08:01 AM
Jaz tudi obožujem Adidas, Nike si ne bom nikoli več kupila, so mi pretrdi! In All*Starke seveda.
luminelle - cena? Sem radovedna! So pa full full lepi!
“It was true that I didn’t have much ambition, but there ought to be a place for people without ambition, I mean a better place than the one usually reserved. How in the hell could a man enjoy being awakened at 6:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so?” (Charles Bukowski)
[right]---------------------------------------------------------------------------------------------[/right] [right] [/right] [right] [/right] [right] [/right] [right]When you open your mind to the impossible, sometimes you find the truth.[/right]
06-26-2007, 01:18 PM
40eurov z postnino vred iz Nemcije.Pozno jeseni in cez zimo je najboljse kupovat.Je najcenejse.Tud po 20eu z postnino dobis nove,originalne v skatli
Achte auf deine Gefühle, denn sie formen die Energie und damit dein Leben!
06-26-2007, 01:27 PM
Hvala za nasvet. Pa lepo jih nosi!
“It was true that I didn’t have much ambition, but there ought to be a place for people without ambition, I mean a better place than the one usually reserved. How in the hell could a man enjoy being awakened at 6:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so?” (Charles Bukowski)
[right]---------------------------------------------------------------------------------------------[/right] [right] [/right] [right] [/right] [right] [/right] [right]When you open your mind to the impossible, sometimes you find the truth.[/right]
08-10-2007, 08:34 PM
Te bi mela.
![]()
Normality is a paved road:
It's comfortable to walk, but no flowers grow on it. [i]― V. Van Gogh[/i]
08-10-2007, 09:15 PM
![]() [attachmentid=2339]
Lazje je verjeti lazi, ki si jo slisal stokrat, kot pa resnici, ki je nisi se nikoli
08-11-2007, 01:26 PM
Najlepše so mi prve od teh 3 nikic.
''I have a great imaginary world, but sometimes I need things to happen for real.'' (A.M.)
|