Thread

Gelirani nohti

77Replies 122293Views
Messages In This Thread
#51
Važička closedeyes

Ja fino, no. Kaj naj drugega rečem smile
Vsaj ne bo nevroze, ko se bo keri odlepil HEHE
Do not pray for an easy life, pray for the strength to endure a difficult one.
Bruce Lee


[Image: yru-vinyl5_thumb.gif][Image: tr-untitl.jpg]

[Image: d035.gif]

[Image: icon-33-32.png] opera_volgae_malek
Find Reply
#52
Hihihi. closedeyes

Hja skos je lahko nekaj.
Zdaj se mi pa lahko zalomi. =)
Samo verjetnost za to je nenormalno manjša, kot pa če ne bi mela gela čez, kakopak.
“Someone once told me the definition of Hell:

The last day you have on earth, the person you became

will meet the person you could have become.”

-
Anonymous
Find Reply
#53
Jaz grem sedaj - najbrž že drug teden na tečaj. Tja kamor grem na tečaj delajo ful lepe gelirane nohte, se sploh ne vidi, da so gelirani. Je pa potrebno imeti kar nekaj denarja za material.
Every time you exhale, someone somewhere is inhaling.
Find Reply
#54
V salonu cat majo akcijo ob določeni uri, sej sploh ne poznam cen te stroitve, je to ugodna cena za gelirane nohte?
http://www.cat.si/kozmeticni/akcija_meseca.htm
There are some things I may not know                  



There are some places, dear Lord, I may not go.



But there's one thing of which I'm sure



My God is real for I can feel him in my soul.



 

I have found a way to live

in the presence of the Lord

Hare Ram, Ram, Ram


Hare Ram, Ram, Ram, Sita Ram, Ram, Ram

Website Find Reply
#55
Ne, ni ugodna.
Jaz sem BREZ kakršne koli akcije plačala manj (prvič), pa mooočno dvomim, da so ti kaj boljši.
Prvotna cena - 60eur, je pa absurdna.
“Someone once told me the definition of Hell:

The last day you have on earth, the person you became

will meet the person you could have become.”

-
Anonymous
Find Reply
#56
Aja, okej.
Samo ti si prišla na dom k eni ženski, ne? Pa zato ker pač je salon pol se dvigne automtsko
There are some things I may not know                  



There are some places, dear Lord, I may not go.



But there's one thing of which I'm sure



My God is real for I can feel him in my soul.



 

I have found a way to live

in the presence of the Lord

Hare Ram, Ram, Ram


Hare Ram, Ram, Ram, Sita Ram, Ram, Ram

Website Find Reply
#57
Ne, nič na dom, je kar uradno salon!
“Someone once told me the definition of Hell:

The last day you have on earth, the person you became

will meet the person you could have become.”

-
Anonymous
Find Reply
#58
Aja, zgledal že ni tko laugh
There are some things I may not know                  



There are some places, dear Lord, I may not go.



But there's one thing of which I'm sure



My God is real for I can feel him in my soul.



 

I have found a way to live

in the presence of the Lord

Hare Ram, Ram, Ram


Hare Ram, Ram, Ram, Sita Ram, Ram, Ram

Website Find Reply
#59
Kaj ni zgledalo tak?
Kamor jaz hodim, je salon/studio. Imajo frizerski salon + nego obraza, nohtov, itd.
“Someone once told me the definition of Hell:

The last day you have on earth, the person you became

will meet the person you could have become.”

-
Anonymous
Find Reply
#60
Nohti! laugh
Itak pa je bil sam hec, pa si vse pokvarla ker nis hola razumet da naj bi tvoji nohti zgledali tak'.
Saj se sam hecam, ne vem kaj mi je huh
There are some things I may not know                  



There are some places, dear Lord, I may not go.



But there's one thing of which I'm sure



My God is real for I can feel him in my soul.



 

I have found a way to live

in the presence of the Lord

Hare Ram, Ram, Ram


Hare Ram, Ram, Ram, Sita Ram, Ram, Ram

Website Find Reply
#61
rolleyes

laugh
“Someone once told me the definition of Hell:

The last day you have on earth, the person you became

will meet the person you could have become.”

-
Anonymous
Find Reply
#62
Jenna, kje pa je ta salon?
Find Reply
#63
Dunajska 144
“Someone once told me the definition of Hell:

The last day you have on earth, the person you became

will meet the person you could have become.”

-
Anonymous
Find Reply
#64
Kaj je že katera probala umetne nohte, ki se dobijo v drogerijah? Kako dolgo se obdržijo in kako zelo poškodujejo noht?
"It's impossible." said pride. "It's risky." said experience. "It's
pointless." said reason. "Give it a try." whispered the heart.
Find Reply
#65
Meni je kozmetičarka rekla, da samo tega ne - da dejansko precej poškodujejo noht,
ker se pač morajo nalepit na noht + še rahlo zarit v kožo.
Držijo pa... hm... saj si lahko predstavljaš, a ne. ;-)
“Someone once told me the definition of Hell:

The last day you have on earth, the person you became

will meet the person you could have become.”

-
Anonymous
Find Reply
#66
Jenna Wrote:Dunajska 144
tja tudi jaz hodim smile

sade, moja sestra je imela te umetne nohte. ker si jih je nepravilno dol dajala, ima na palcih udrte nohte, ki se ji počasi zaraščajo. je potem dajala v neko alkoholno kislino, da je razžrlo lepilo. držijo drugač tudi do 14 dni, če imaš srečo. . po mojem ni panike, če jih daš gor za kakšno priložnost ali ko greš zvečer ven. dolgoročno pa ne priporočam. če jih redno uporabljaš bi znalo kar uničiti noht pa še glivice lahko fašeš. že ko jih daš dol zgleda zaradi tistega lepila vse načeto in razžrto.
Find Reply
#67
morettina Wrote:tja tudi jaz hodim smile
Mava srečo, da sva sem trofle, a ne... ;-)
“Someone once told me the definition of Hell:

The last day you have on earth, the person you became

will meet the person you could have become.”

-
Anonymous
Find Reply
#68
yes
Find Reply
#69
A ste že slišale za nov sistem podaljševanja nohtov, ki ne zahteva piljenja nohta, ampak se samo nanese in da dol z neko tekočino... tuki je posnetek.

http://zadovoljna.si/clanek/stilski_izziv/vaja.html

Če je kera že sprobala, naj poroča smile
"First make it in your head. And then you can make it anywhere."


Find Reply
#70
Kje na Obali delajo dobre gelish manikure?
Cosa vuoi che ti scriva?

Cosa vuoi che ti dica?

Tu sei ovunque in me.


Find Reply
#71
Bi mi lahko katera priporočila dober salon v Ljubljani, kjer delajo gel nohte?
Find Reply
#72
Mateja Drolc za Bežigradom, na Vojkovi 91. Obe s Fluffy sva več let hodili k njej in dela res ful lepo, ni pa ravno poceni, slabih 40e msz. 

051 237 603
After all this time?


Always.
Find Reply
#73
Jaz sem tudi hodila k njej. S kvaliteto sem bila res super zadovoljna. Malo manj s ceno, ker sem se vozila iz Nm, sem morala k ceni nohtov prišteti še bencin. sicer se tako visoke cene ne spomnim, ampak je verjetno z leti malo podražila.
Find Reply
#74
Super, hvala obema smile.
Find Reply
#75
Nincha in Ancka Pomarancka, najlepša hvala, ker sta mi priporočili Matejo Drolc, saj tako lepih nohtov še nisem imela! Res super, profesionalna izkušnja! thumbup   thanks
Find Reply
Forum Jump:
Users browsing this thread: 1 Guest(s)