56 replies to this topic

#41 Ancka Pomarancka

Ancka Pomarancka

Izberi si sam

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 25711 posts

Posted 27 August 2007 - 05:52 PM

Zadnjič je Hsul rekel, da imata enake sestavine in da mu je tudi prodajalka dejala, da sta to ena in ista maska. Zgleda, da sta se oba motila.

#42 Baby

Baby

odvisnik

• Redni člani
  • PipPipPipPip
  • 3833 posts

Posted 27 August 2007 - 06:05 PM

lahko da je enak učinek

#43 Sarah

Sarah

Chihuahua with Attitude

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 30831 posts

Posted 27 August 2007 - 06:47 PM

QUOTE(Jenna @ 21. 12. 2006 - 22:51) View Post

Tole pa so sestavine:
kaolin, fullerjeva prst, smukec, rižev posip, klorofil, alge, sivkino olje

QUOTE(Ana @ 27. 8. 2007 - 17:14) View Post

Sastojci:
kaolin glina, med, Fulerjeva glina, glicerin, mandljevo mleko, mleta mandljeva lupina, sivkino olje, klorofil, parfum

Pomoje so tiste ki jih je napisala Jenna prepisane iz embalaže - kamor pa ne napišejo vseh, ampak samo ta glavne. Jaz tako sklepam no, če je prodajalka tako rekla, bo najbrž držalo.

Cosa vuoi che ti scriva?
Cosa vuoi che ti dica?
Tu sei ovunque in me.

#44 Baby

Baby

odvisnik

• Redni člani
  • PipPipPipPip
  • 3833 posts

Posted 27 August 2007 - 06:55 PM

ja sam med Jenninimi je recimo riž in alge pa smukec, česar pa pri unih sestavinah ni.

#45 Ancka Pomarancka

Ancka Pomarancka

Izberi si sam

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 25711 posts

Posted 27 August 2007 - 06:57 PM

Po moje sta to 2 maski, ker bi bilo nesmiselno dat ven 2 maski z enakimi sestavinami - torej eno masko pod 2 različnimi imeni.

#46 Sarah

Sarah

Chihuahua with Attitude

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 30831 posts

Posted 27 August 2007 - 06:59 PM

Mogoče. Ampak jaz sem malo gledala po netu, po vseh možnih stranej od lusha (ita, uk, zda,...). Pa nikjer ni obeh. Tko da ne vem no.. ermm.gif

Cosa vuoi che ti scriva?
Cosa vuoi che ti dica?
Tu sei ovunque in me.

#47 Fluffy The Stud Eater

Fluffy The Stud Eater

weird stuff lover

• Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 54873 posts

Posted 27 August 2007 - 07:00 PM

QUOTE(Sarah @ 27. 8. 2007 - 19:47) View Post
Pomoje so tiste ki jih je napisala Jenna prepisane iz embalaže - kamor pa ne napišejo vseh, ampak samo ta glavne.

Ja, iz embalaže so prepisane.

<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">“Someone once told me the definition of Hell: </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">The last day you have on earth, the person you became </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">will meet the person you could have become.”<br>
- </span></strong><span style="font-size:12px;">Anonymous</span></span></span></p>
<p style="text-align:center;"> </p>

#48 Hsul

Hsul

Modern Love

• Redni člani
  • PipPipPip
  • 1647 posts

Posted 27 August 2007 - 07:31 PM

Jaz sem tudi gledal po netu, pa nikjer ne najdem Staff of Life. Nikjer!

Sem pa našel obvestil na nemškem Lush forumu, da je Staff of Life eden izmed artiklov, ki se v UK ne proizvajajo več. link
Moj cheap-healthy-cooking blog

Evey Hammond: Who are you?
V: Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask.
Evey Hammond: Well I can see that.
V: Of course you can. I'm not questioning your powers of observation I'm merely remarking upon the paradox of asking a masked man who he is.

#49 Sanies

Sanies

pametnjakovič

• Redni člani
  • PipPipPip
  • 1113 posts

Posted 27 August 2007 - 10:41 PM

Najbrž je Love Lettuce nova oblike Staff of Life-a. Kakšna p je ta maska, Sonchika, kdorkoli? ermm.gif
Jutri grem tako ali tako v Lusha in lahko malo povprašam.
Do We Need Distance To Get Close?IPB Image

#50 Cebelica_Maja

Cebelica_Maja

gobezdalo

• Člani
  • PipPip
  • 615 posts

Posted 27 August 2007 - 10:43 PM

Hojla, jaz sem tole o maski STAFF OF LIFE[font=Lucida Console] našla na forumu Lusha USA. Maska je bil ukinjena že leta 2000, mi jo pa še imamo. thumbup.gif Moram si jo tudi jaz nabavit; enkrat sem jo že imela, pa se mi zdi, da fajn očisti kožo. Ampak nisem bila tako vztrajna kot Ancka. oops.gif tongue.gif

Staff of Life Facial Exfoliator and Mask (Biofresh)[font=Fixedsys]
Ingredients: seaweed gel, kaolin, Fuller's earth, ground rice, talc, chlorophyll, lavender oil, lavender flowers, perfume

For normal to oily skin
Staff of Life is a tremendously popular mask and facial exfoliator. It's down to that entrancingly refreshing smell of lavender. Twice a week apply to clean, damp skin (avoiding eye area). After five minutes, gnely remove the mask with damp finger tips. Cleans and tightens the skin to give you a silky feel.

Staff of Life is a strong, stalwart mask made with lavender, one of the all time great essential oils. Not only is it known for balancing sebum production, helping acne and eczema and having a healing effect on the skin it is also used to relieve headaches, depression and stress-related conditions. What more could one ask of a face mask? Its kaolin and Fuller's earth base absorbs oils and the ground rice exfoliates as you rub off the mask with warm water. Staff of Life cleans and tightens the skin to give you a silky feel.

This heart-shaped lavender-sprinkled face mask is perfect for deep cleansing and gently exfoliating the skin. Made fresh daily, this wonder mask uses no preservatives and is ideal for normal to oily skin types. Apply to damp skin and leave for five minutes to allow the fuller's earth to get to work deep down in the pores. Gently massage in with damp fingertips so the ground rice and remove surface skin cells. it contains essential oil of lavender that has a balancing action and a seaweed gel which softens and relaxes the skin.'
"Oh, you can't help that," said the cat: "We're all mad here. I'm mad. You're mad."

IPB Image

#51 Sanies

Sanies

pametnjakovič

• Redni člani
  • PipPipPip
  • 1113 posts

Posted 27 August 2007 - 10:50 PM

blink.gif Sepravi je ta maska v Lushu 7 let stara? Neverjetno.
Očitno je tudi mi nimamo več, če bluzijo o neki Love Lettuce. Noja, povem jutri.
Zakaj vse dobre izdelke nehajo delat? hmm.gif

#52 Hsul

Hsul

Modern Love

• Redni člani
  • PipPipPip
  • 1647 posts

Posted 28 August 2007 - 08:29 AM

Saj je nabrž tako kot je že Sanies napisala. Love Lettuce je pač naslednica Staff of Life. Že po imenu lahko tako sklepamo.

Namreč obe imata na koncu dodano Facial Exfoliator and Mask! (vsaj na UK strani, ki pa je trenutno v prenovi)
Moj cheap-healthy-cooking blog

Evey Hammond: Who are you?
V: Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask.
Evey Hammond: Well I can see that.
V: Of course you can. I'm not questioning your powers of observation I'm merely remarking upon the paradox of asking a masked man who he is.

#53 Cebelica_Maja

Cebelica_Maja

gobezdalo

• Člani
  • PipPip
  • 615 posts

Posted 28 August 2007 - 09:11 AM

A maske Staff of life ni več???? sad.gif
"Oh, you can't help that," said the cat: "We're all mad here. I'm mad. You're mad."

IPB Image

#54 Ancka Pomarancka

Ancka Pomarancka

Izberi si sam

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 25711 posts

Posted 28 August 2007 - 09:14 AM

Po moje jo pri nas še lahko dobiš. Vsaj jaz sem jo pred slabim mesecem.

#55 Neyka

Neyka

čvekalo

• Člani
  • Pip
  • 232 posts

Posted 28 August 2007 - 03:34 PM

Love Lettuce = Ljubezenska zelena solata huh.gif
Hey girls I lost myself! Anyone found me?
I have gone to look for myself... If I should return before I get back, Please keep me here.

#56 Ancka Pomarancka

Ancka Pomarancka

Izberi si sam

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 25711 posts

Posted 28 August 2007 - 06:06 PM

ali pa: "imej rad solato"

#57 Sanies

Sanies

pametnjakovič

• Redni člani
  • PipPipPip
  • 1113 posts

Posted 29 August 2007 - 03:12 PM

Ona je to izgovorila "Letuš" blink.gif . Jazst sem od nekdaj Lettuce drgač izgovarjala. P tudi Staff je izgovorila "Stef". blink.gif
Vglavnem. Maske ni več. Tudi jazst je nisem dobila, ker imajo probleme s hladilnikom in pojmanimajo kdaj jo bodo dobili, če jo sploh bodo. Mi je hotela neko drugo poturit, mpak sem rekla da je ne bom vzela. To naj bi bila ena in ista maska, čeprav sem jo opozorila na razliko v sestavinah. Mpak mi je desetkrat ponovila da imata ISTE sestavine. Kar seveda ni res, mpak hej!, saj sem le navadna smrkla. rolleyes.gif

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users