2103 replies to this topic

#1621 Jinadaze

Jinadaze

Tough cookie

• Moderatorji
  • PipPipPipPipPip
  • 82465 posts

Posted 03 February 2014 - 05:39 PM

Biovegani ne jejo razhudikov (paradižnik, paprika, jajčevci, krompir).

Normality is a paved road: It's comfortable to walk, but no flowers grow on it. 

― V. Van Gogh

#1622 Anouk

Anouk

pro libraries

• Moderatorji
  • PipPipPipPipPip
  • 25269 posts

Posted 03 February 2014 - 05:42 PM

Nekaj v zvezi s tem, da so razhudniki (Solanaceae) - paradiznik, paprika, krompir, jajcevec - kao strupeni za ljudi in neprimerni za vkljucevanje v naso prehrano. Po nauku Mateje Tee Dereani. 

“Your assumptions are your windows on the world. Scrub them off every once in awhile, or the light won't come in.” - A. Alda

#1623 Immortelle

Immortelle

Božanska

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 12251 posts

Posted 03 February 2014 - 06:51 PM

^ ni nič krvi na posnetku ali kaj podobnega, tako da si kar mirno poglejte. 

Grozljivo mi je, da se to non-stop dogaja in je celo dovoljeno. Strah v očeh telička, mama krava z zlomljenim srcem...  :cry2:

ॐ Be a voice, not an echo. 

#1624 Matilda

Matilda

Snowflake on fire

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 16921 posts

Posted 03 February 2014 - 07:25 PM

Ni mi jasno, zakaj vzamejo telička takoj? Mleko 1.teden sploh ni dobro za prodajo, da bi se jim tako mudilo. Bolano.

"Opinion is really the lowest form of human knowledge. It requires no accountability, no understanding. The highest form of knowledge is empathy, for it requires us to suspend our egos and live in another’s world. It requires profound purpose larger than the self kind of understanding."

Bill Bullard

#1625 Anouk

Anouk

pro libraries

• Moderatorji
  • PipPipPipPipPip
  • 25269 posts

Posted 04 February 2014 - 12:56 AM

In my travels today, I was asked (by a person who was asking me questions very sincerely): "So you don't ever cheat [and have animal products]? "Well, no, because I don't cheat on my values. For me being vegan is about not contributing to violence against anyone, and I don't ever have a 'craving' for that. There's never a time I wake up and think....'mmmm....I'd really love to pay someone to hurt an animal for my sake today.' So, no, I don't ever think to support violence just because no one's looking. *I'M* looking, and I have to wake up with myself every day."

- CPG

“Your assumptions are your windows on the world. Scrub them off every once in awhile, or the light won't come in.” - A. Alda

#1626 Fluffy The Stud Eater

Fluffy The Stud Eater

weird stuff lover

• Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 54873 posts

Posted 05 February 2014 - 05:40 PM

61322_10152207398364819_1806617591_n.jpg

<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">“Someone once told me the definition of Hell: </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">The last day you have on earth, the person you became </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">will meet the person you could have become.”<br>
- </span></strong><span style="font-size:12px;">Anonymous</span></span></span></p>
<p style="text-align:center;"> </p>

#1627 Kinky

Kinky

Železna devica

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 38152 posts
  • Interests:krompir

Posted 05 February 2014 - 10:10 PM

^ ni nič krvi na posnetku ali kaj podobnega, tako da si kar mirno poglejte. 

Grozljivo mi je, da se to non-stop dogaja in je celo dovoljeno. Strah v očeh telička, mama krava z zlomljenim srcem...  :cry2:

Grozno. :(

Bi si ga moral vsak pogledati in me zanima, če bi naslednja kava s kravjim mlekom še vedno bila istega okusa ...

Sedaj ko so nam ti podatki znani, se tej norosti lahko upremo. Lahko rečemo ne, namesto, da smo .... pretvarjajoč se, da itak ne moremo nič storiti, ali še huje - da nam je vseeno, še naprej del tega sistema

pobijanja in posiljevanja nedolžnih bitij, ki nam nikoli niso nič hudega storila.

“It was true that I didn’t have much ambition, but there ought to be a place for people without ambition, I mean a better place than the one usually reserved. How in the hell could a man enjoy being awakened at 6:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so?” (Charles Bukowski)

---------------------------------------------------------------------------------------------

When you open your mind to the impossible, sometimes you find the truth.

#1628 Immortelle

Immortelle

Božanska

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 12251 posts

Posted 06 February 2014 - 10:21 AM

tumblr_n0js26cpXO1sohvpko1_500.jpg

#1629 Olivija

Olivija

Banana Bro

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 14787 posts
  • Interests:illustration, architecture, trees, cats, cats on trees...

Posted 06 February 2014 - 11:19 AM

:cry1:

Na zgornji video.

Odkriti srečo. Jo loviti in ujeti. Se prepustiti. Gledati z odprtimi očmi, vonjati, poslušati, se čuditi. Biti radoveden, ceniti lepoto in preproste, majhne in srčne stvari, srčne ljudi, trenutke. Čričke. Predvsem ne pozabi na čričke. Brez njih ni poletja.

#1630 Immortelle

Immortelle

Božanska

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 12251 posts

Posted 06 February 2014 - 01:25 PM

tumblr_n0htoxFbdU1shc7f8o1_500.jpg

#1631 Kinky

Kinky

Železna devica

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 38152 posts
  • Interests:krompir

Posted 07 February 2014 - 12:34 PM

Until one has loved an animal, a part of one's soul remains unawakened. 
~ Anatole France

“It was true that I didn’t have much ambition, but there ought to be a place for people without ambition, I mean a better place than the one usually reserved. How in the hell could a man enjoy being awakened at 6:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so?” (Charles Bukowski)

---------------------------------------------------------------------------------------------

When you open your mind to the impossible, sometimes you find the truth.

#1632 Fluffy The Stud Eater

Fluffy The Stud Eater

weird stuff lover

• Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 54873 posts

Posted 07 February 2014 - 02:03 PM

1888503_10152028826544475_1401527944_n.j

<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">“Someone once told me the definition of Hell: </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">The last day you have on earth, the person you became </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">will meet the person you could have become.”<br>
- </span></strong><span style="font-size:12px;">Anonymous</span></span></span></p>

#1633 Immortelle

Immortelle

Božanska

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 12251 posts

Posted 08 February 2014 - 04:07 PM

tumblr_mzqc64lOFB1sswr9io1_500.jpg

TEARS
A baby cow I met today who cries. He is to be slaughtered this week because he was born male in the diary industry. Sale yards full of baby cows that are to be slaughtered at only 5 days old. It was heartbreaking to see them all herded into pens to be sold. They were crying for their mothers, looking so lost and forlorn. Some were kicked so they would stand up so the buyers could see if they were in good condition. This is what you support when you buy dairy products.

#1634 Immortelle

Immortelle

Božanska

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 12251 posts

Posted 08 February 2014 - 11:07 PM

tumblr_n0p6ddNkA21qfs4jgo1_500.jpg

#1635 Immortelle

Immortelle

Božanska

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 12251 posts

Posted 09 February 2014 - 11:59 PM

tumblr_msvawsI4h21szc5yjo1_500.jpg

tumblr_n0mxk7GRtJ1t9vi8ho1_500.jpg

#1636 morettina

morettina

odvisnik

• Redni člani
  • PipPipPipPip
  • 3056 posts

Posted 13 February 2014 - 04:29 PM

Kakšne grozljive slike :cry: Filma si niti ne upam pogledat, ker že slike nazorno govorijo:(

Odkar sem prebrala v tej temi o mlečni industriji in kaj se dogaja z mladiči, nisem več kupila kravjega mleka. Se še kdaj pregrešim s kakšno feto in jogurtom, priznam, ampak vedno vidim pred samo tiste žalostne, prestrašene oči. Tisti članek, me je res zadel, ker prej sem si zatiskala oči in me je bilo strah kaj bom videla in prebrala. Kar stisne, zaboli te pri srcu in te žive podobe in občutki ti ostanejo in te preganjajo, ti plešejo pred očmi. Tudi sedaj se izogibam člankom, slikam, filmom, ker bolj grozno, kakor si jaz predstavljam, ne more bit, zato nočem še potrditve.

Jaz kupujem od Isole BIO riževo mleko z mandljem, lešnikom, čokoladno s kvinojo, njami. Me pa zanima, kje vi kupujete mleko in če je kje mogoče ugodneje... Ampak po drugi strani, če pomislim, denar frčkam na vse strani, ampak ni fer, ker je toliko dražje, kar si danes družine težko privoščijo in zato raje kupijo kravje. Dokler si sam, je drugače... Ozadja večina ljudi tudi ne pozna (tudi jaz ga nisem), zato morata biti zavest in empatija zelo visoka, globoka, da se v posamezniku nekaj premakne...

#1637 Anouk

Anouk

pro libraries

• Moderatorji
  • PipPipPipPipPip
  • 25269 posts

Posted 13 February 2014 - 04:36 PM

Morettina, lahko si ga naredis tudi doma - vzame nekaj casa in packarije, ampak tudi ne toliko, da ne bi odtehtalo manjsih stroskov (se posebej v vecjih druzinah, kjer je poraba toliko vecja). Malo pobrskaj po spletu, bos marsikaj nasla - od ovsenega, lesnikovega do sojinega mleka. 

#1638 morettina

morettina

odvisnik

• Redni člani
  • PipPipPipPip
  • 3056 posts

Posted 13 February 2014 - 04:50 PM

Hvala:)

#1639 Jinadaze

Jinadaze

Tough cookie

• Moderatorji
  • PipPipPipPipPip
  • 82465 posts

Posted 13 February 2014 - 06:14 PM

Meni so Spar Veggie mleka najboljša, mislim, da so tudi najcenejša. Pa Alnatura (DM). Hoferjevega novega pa še nisem videla.

Normality is a paved road: It's comfortable to walk, but no flowers grow on it. 

― V. Van Gogh

#1640 sade

sade

Izberi si sam

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 10098 posts

Posted 14 February 2014 - 04:34 PM

Če je problem denar pa ga preprosto pač več ne piješ in piješ črno kavo. Saj se ni tako težko navadit. Pa je še najceneje :P

"It's impossible." said pride. "It's risky." said experience. "It's
pointless." said reason. "Give it a try." whispered the heart.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users