5 replies to this topic

#1 tasika

tasika

Sassenach

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 16169 posts

Posted 16 August 2007 - 08:28 AM

Nikjer nism zasledila takšne teme. Zanima me če jo uporabljate. Katero imate, katera ni fajn, kako jo uporabljate... Dajte se mal razpisat. smile.gif
Če že delaš bedarije naj se ti vsaj posrečijo!

[Napoleon]

#2 Kinky

Kinky

Železna devica

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 38152 posts
  • Interests:krompir

Posted 16 August 2007 - 01:00 PM

Listerine - mi jo je priporocil moj zobozdravnik. Imas jih vec vrst (razni okusi), dobi se v Mullerju za nekaj manj kot 5 ojrotof! wink.gif

Res je dobra, priporocam vsem!
“It was true that I didn’t have much ambition, but there ought to be a place for people without ambition, I mean a better place than the one usually reserved. How in the hell could a man enjoy being awakened at 6:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so?” (Charles Bukowski)

---------------------------------------------------------------------------------------------

When you open your mind to the impossible, sometimes you find the truth.

• Guests

Posted 16 August 2007 - 03:57 PM

Dostikrat uporabim kar žajbljev čaj. Po umetnih vodicah me čudno ščemi sluznica. hmm.gif laugh.gif

#4 Padme

Padme

The Creator of my World

• Moderatorji
  • PipPipPipPipPip
  • 5521 posts

Posted 16 August 2007 - 09:31 PM

Jst pa ne morem uporabljat teh vodic, ker me po vseh toook preklet začne vse pečt v ustih, da ne zdržim niti 15s! In pol k plunem ven, mam filing kot da mi gori v ustih! Zj pa ne vem, al jst čudne vodice zbiram - sicer jih ravn zato tud nism velik sprobala - al pa sm jst čudna. blink.gif

The only thing standing between you and your goal

is the bullshit story you keep telling yourself

as to why you can't achieve it.

Jordan Belfort

#5 Fluffy The Stud Eater

Fluffy The Stud Eater

weird stuff lover

• Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 54873 posts

Posted 16 August 2007 - 09:58 PM

Občasno Tantum Verde, sicer pa glih redno ne uporabljam ustnih vodic.
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">“Someone once told me the definition of Hell: </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">The last day you have on earth, the person you became </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">will meet the person you could have become.”<br>
- </span></strong><span style="font-size:12px;">Anonymous</span></span></span></p>
<p style="text-align:center;"> </p>

#6 Felicity

Felicity

odvisnik

• Redni člani
  • PipPipPipPip
  • 3216 posts

Posted 17 August 2007 - 10:04 AM

Parogencyl za občutljive dlesni, včasih sensodine.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users