Photo

Sex and the City & And Just Like That

• Please log in to reply
274 replies to this topic

Poll: Katera vam je najbolj pri srcu? (28 member(s) have cast votes)

S katerim likom se najbolj poistovetite?

1. Carrie (4 votes [13.79%])

Percentage of vote: 13.79%

2. Samantha (2 votes [6.90%])

Percentage of vote: 6.90%

3. Charlotte (7 votes [24.14%])

Percentage of vote: 24.14%

4. Miranda (16 votes [55.17%])

Percentage of vote: 55.17%

Vote Guests cannot vote

#61 Lo-Fi

Lo-Fi

odvisnik

• Redni člani
  • PipPipPipPip
  • 4884 posts

Posted 18 October 2011 - 05:32 PM

QUOTE(_Planet_ @ 12. 10. 2011 - 17:36) View Post

Morda Lo-Fi. ;)

ne nisem jaz blink.gif
jaz sem Miranda biggrin.gif

#62 _Planet_

_Planet_

human search engine of cudovita.si

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 26127 posts

Posted 18 October 2011 - 06:03 PM

QUOTE(Kinky @ 14. 10. 2011 - 20:48) View Post

Zadnji del 3. sezone je bil super, ko je Samantha naredila žur na strehi, da sklene premirje s transvestiti, ki so paradirali pred njenim oknom ob 4h zjutraj. Tak lep zaključek sezone je bil, zelo pozitiven. thumbup.gif

yes.gif thumbup.gif
Rape of the mind is a social disorder...

#63 Kinky

Kinky

Železna devica

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 38152 posts
  • Interests:krompir

Posted 18 October 2011 - 06:51 PM

Samantha:

“Men cheat for the same reason that dogs lick their balls... because they can.”

In pa:

You men have no idea what we're dealing with down there. Teeth placement, and jaw stress, and suction, and gag reflex, and all the while bobbing up and down, moaning and trying to breathe through our noses. Easy? Honey, they don't call it a job for nothing. twisted.gif
“It was true that I didn’t have much ambition, but there ought to be a place for people without ambition, I mean a better place than the one usually reserved. How in the hell could a man enjoy being awakened at 6:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so?” (Charles Bukowski)

---------------------------------------------------------------------------------------------

When you open your mind to the impossible, sometimes you find the truth.

#64 Fluffy The Stud Eater

Fluffy The Stud Eater

weird stuff lover

• Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 54873 posts

Posted 18 October 2011 - 07:06 PM

QUOTE(Kinky @ 18. 10. 2011 - 19:51) View Post
You men have no idea what we're dealing
with down there. Teeth placement, and jaw stress, and suction, and gag reflex, and all the while bobbing up
and down, moaning and trying to breathe through our noses. Easy? Honey, they don't call it a job for
nothing. twisted.gif

Ena izmed njenih najboljših izjav sploh!
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">“Someone once told me the definition of Hell: </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">The last day you have on earth, the person you became </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">will meet the person you could have become.”<br>
- </span></strong><span style="font-size:12px;">Anonymous</span></span></span></p>
<p style="text-align:center;"> </p>

#65 Sinnaia

Sinnaia

Izberi si sam

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 18898 posts

Posted 18 October 2011 - 10:57 PM

Ja!

#66 Kami

Kami

Ginger Mrs. Darcy / Fraser

• Moderatorji
  • PipPipPipPipPip
  • 23630 posts

Posted 19 October 2011 - 07:39 AM

To je bilo pri unemu, ki je imel čuden okus, a ne?

Jaz sem že sredi 6 sezone in je že Rus aktiven. Meni je grozen oops.gif

Put A Kilt On It!

Everybody knows how to raise children, except the people who have them.

#67 Frčica

Frčica

Dobra Samaritanka

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 13822 posts

Posted 19 October 2011 - 07:49 AM

Meni je tudi njabolj blizu Miranda. Ena boljših izjav mi je iz 2. sezone-Freak show. Mislim, da charlotte hodi z enim, mi rad daje oralo
Miranda: If a man is over thirty and single, there's something wrong with him. It's Darwinian. They're being weeded out from propagating the species.
Carrie: Okay, what about us?
Miranda: We're just choosy.

Ljudje imajo radi, da jim kaj poveš, v pravih količinah, v skromnem, zaupnem tonu, in mislijo, da te poznajo, ampak te ne poznajo, poznajo podatke o tebi, dobijo samo dejstva, ne občutkov, ne, kaj si misliš o čemer koli, ne, kako si zaradi stvari, ki so se ti zgodile ali si se odločil zanje, tak, kot si. Vse, kar naredijo, je, da te napolnijo s svojimi občutki in mnenji in opažanji in ustvarijo novo življenje, ki ima s tvojim  bolj malo zveze, in tako si varen. (Per Petterson: Konje krast)

#68 Fluffy The Stud Eater

Fluffy The Stud Eater

weird stuff lover

• Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 54873 posts

Posted 19 October 2011 - 08:04 AM

thumbup.gif Res so imele ogromno dobrih dialogov, izjav.

Samantha: I need a new gynecologist. Do you like yours?
Miranda: Not right now, no.
Samantha: Well, at least she's a woman. I tried to go to a man, but it was just too strange. Having a guy spend
all that time down there and then you leave, without an orgasm and a bill!

Miranda: I don't want a boyfriend who does that. It's never okay to do that. Wait your turn, shut the door, do
your business.

Some people are settling down, some people are settling and some people refuse to settle for anything less
than butterflies.

Carrie: The universe may not always play fair, but at least it's got a hell of a sense of humor.

Charlotte: I don't think she's a lesbian. I think she just ran out of men.

Samantha: I can’t color enough, I would color all day every day If I had my way, I would use every
crayon in my box.

Carrie: I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Charlotte York: Jack wants us to do a threesome.
Miranda: Of course he does. Every guy does.
Samantha Jones: Threesomes are huge right now. They're the blow job of the nineties.
Charlotte York: What was the blow job of the eighties?
Samantha Jones: Anal sex.
Carrie: Any sex, period.
Miranda: Don't let him pressure you into it. It's just this guy's cheap ploy to watch you be a lesbian for a night.
Samantha Jones: Don't knock it till you tried it.

Miranda: Oral sex is like God's gift to women. - You can get off without worrying about getting pregnant.

Carrie: I thought I had come to terms with my looks the year I turned thirty, when I realized I no longer had the energy to be completely superficial.

Carrie: I don't pick the wrong guys, they pick me.
Miranda: So what, your like a fly strip for dysfunctional men?
Carrie: Yeah, but one of those really pretty floral scented ones.

Miranda: I can't believe this, we spend all our lives trying to hid the fat in our ass and your gonna put it right
out there on your face?

Miranda: True romance cannot exist without good sex.
Samantha: And yet you can have good sex with someone you don't like or respect...or even remember.

<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">“Someone once told me the definition of Hell: </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">The last day you have on earth, the person you became </span></strong></span></span></p>
<p style="text-align:center;"><span style="color:#000000;"><span style="font-family:georgia, serif;"><strong><span style="font-size:12px;">will meet the person you could have become.”<br>
- </span></strong><span style="font-size:12px;">Anonymous</span></span></span></p>

#69 Fluffy The Stud Eater

Fluffy The Stud Eater

weird stuff lover

• Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 54873 posts

Posted 19 October 2011 - 09:56 AM

QUOTE(Kami @ 19. 10. 2011 - 8:39) View Post
Jaz sem že sredi 6 sezone in je že Rus aktiven. Meni je grozen oops.gif

Meni tudi. bruh.gif Vizualno in karakterno.

#70 eve

eve

trance chick

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 10431 posts

Posted 20 October 2011 - 09:39 AM

Zakon citati. Jaz se vedno nasmejem, še posebej Samanthi. In nekateri resnično ful držijo. biggrin.gif

Jaz bi tudi rekla, da mi je karakterno še najbolj blizu Miranda, realna, precej cinična, ne ravno romantične sorte, ampak se zna kljub temu omehčati. smile.gif

Carrie mi gre sedaj precej na živce. Na začetku, ko sem serijo začela spremljati, mi je bila fajn, sedaj pa sploh ne. Res opaziš, kako se tudi tvoj pogleda na določene stvari z leti spreminja. Sem že v eni drugi temi glede tega komentirala, lahko se citiram:

Jaz sem ravno pred kratkim že spet pogledala vse sezone in vsakič bolj ugotavljam, kako mi je Carrie zoprna. S tem mislim karakter, ne zaradi igralke, ki mi je super. Non stop komplicira, iz vsake stvari dela big deal, čeprav to sploh ni, neodločna, prav težko sem jo gledala. Verjetno mi tudi zaradi tega 2. film ni bil tako všeč, ker so bile vse te njene značilnosti še bolj očitne.

Rus tudi meni ni bil preveč všeč, tak aroganten in sam vase zaverovan mi deluje. Mi je pa zato Big super, jaz bi ga imela. wub.gif
Never allow someone to be your priority while you're just their option.

#71 Dragica

Dragica

prismojena učiteljica

• Moderatorji
  • PipPipPipPipPip
  • 15491 posts

Posted 20 October 2011 - 10:08 AM

Jst se pa u bistvu z nobeno ne morm poistovetit, mam pa od vsake nekaj. smile.gif
Če hočeš nekaj, česar še nimaš in nisi nikoli imel, naredi nekaj, česar nisi še nikoli naredil.

#72 Fluffy The Stud Eater

Fluffy The Stud Eater

weird stuff lover

• Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 54873 posts

Posted 20 October 2011 - 12:18 PM

Saj jaz tudi nisem 100% Miranda, ampak tako, v največ stvareh se jih približam.

#73 Kinky

Kinky

Železna devica

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 38152 posts

Posted 20 October 2011 - 12:50 PM

Haha, zdaj gledam en del 4. sezone, in Samantha izjavi:

every time I blow you, I feel like flossing. thumbup.gif

(ker je tip bil spodaj kosmat)
“It was true that I didn’t have much ambition, but there ought to be a place for people without ambition, I mean a better place than the one usually reserved. How in the hell could a man enjoy being awakened at 6:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so?” (Charles Bukowski)

---------------------------------------------------------------------------------------------

#74 Ancka Pomarancka

Ancka Pomarancka

Izberi si sam

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 25772 posts

Posted 20 October 2011 - 12:54 PM

lol1.gif

#75 Kinky

Kinky

Železna devica

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 38152 posts

Posted 20 October 2011 - 12:56 PM

laugh.gif laugh.gif

Pa še to mu je rekla, ker je imel tudi hrbet kosmat:

If you were in Aruba the natives could bead your back. ...

twisted.gif twisted.gif

#76 Fluffy The Stud Eater

Fluffy The Stud Eater

weird stuff lover

• Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 54873 posts

Posted 20 October 2011 - 12:58 PM

Ja, vsega se spomnim, itak, genialno. laugh.gif

A ni to ta del, ko prej on njej reče, da je spodaj kao malo zanemarjena in se potem ona pogovarja
s Carrie in reče, da zamudi eno depilacijo in jo tip že obravnava kot Georgea of the Jungle. laugh.gif
Takrat je tudi imel bogi pesjanar od Aidana prebavne motnje.

#77 Kami

Kami

Ginger Mrs. Darcy / Fraser

• Moderatorji
  • PipPipPipPipPip
  • 23630 posts

Posted 20 October 2011 - 12:59 PM

Ta tip mi je bil full hud! Sploh tam, ko ga je brila in se je gledal v ogledalu. Eno tako energijo mi je oddajal!

Put A Kilt On It!

Everybody knows how to raise children, except the people who have them.

#78 Fluffy The Stud Eater

Fluffy The Stud Eater

weird stuff lover

• Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 54873 posts

Posted 20 October 2011 - 12:59 PM

Ja ... je dal roke za glavo. Fak, res se vsakega detajla spomnim. o.O

#79 Kinky

Kinky

Železna devica

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 38152 posts

Posted 20 October 2011 - 01:32 PM

QUOTE(Fluffy The Stud Eater @ 20. 10. 2011 - 13:58) View Post

Ja, vsega se spomnim, itak, genialno. laugh.gif

A ni to ta del, ko prej on njej reče, da je spodaj kao malo zanemarjena in se potem ona pogovarja
s Carrie in reče, da zamudi eno depilacijo in jo tip že obravnava kot Georgea of the Jungle. laugh.gif
Takrat je tudi imel bogi pesjanar od Aidana prebavne motnje.

Ja, to je ta del.

V naslednjem potem umre Mirandina mama. Pa na koncu v cerkvi sta potem Aidan in Steve, to je bilo full lepo.

#80 _Planet_

_Planet_

human search engine of cudovita.si

• Redni člani
  • PipPipPipPipPip
  • 26127 posts

Posted 20 October 2011 - 07:05 PM

QUOTE(Kinky @ 14. 10. 2011 - 20:48) View Post

Še vedno je v ilegali. ohmy.gif

Evojo! laugh.gif

http://www2.cudovita...=...st&p=919661

QUOTE(Fluffy The Stud Eater @ 19. 10. 2011 - 9:04) View Post

Charlotte: I don't think she's a lesbian. I think she just ran out of men.

thumbup.gif

Rape of the mind is a social disorder...

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users