Ok, bom mal na kratko napisala, ker pač nimam drugega za počet.

Ooooooowkee.
1. Bangkok: Vroč, vlažen, onesnažen (ene parkrat sem ven neke črne sluzeke kašljala

), pa totalno overcrowded. Ceste kaotične, ogromno velikih modernih avtov, starejše proizvodnje takorekoč ne vidiš na cestah. V poslovno-modernem delu mesta zelo dobre povezave, saj je na voljo vlak, sky train (torej vlak nad tlemi, zelo hiter), lokalni avtobusi, ogromno število taksijev (je pa treba izpogajat, da vklopijo števec, cene prevoza đabe), hkrati poteka tudi gost promet po reki. V tem delu veliko stolpnic (naš WTC se mirno lahko skrije v Liliput), pa ogromno stanovanjskih blokov z mini balkončki za klimo - vsak najmanjši čošak ima lastno klimo.

Ceste umazane, jaz sem en večer šla z dolgimi lanenimi hlačami ven in sem z njimi samo pometala svinjarijo s pločnikov. Dolge hlače - no go.
Smetnjakov po cestah ni sploh, umazanije je posledično kar precej. Ceste ful dobre, široke.
V starem delu mesta, kjer je tudi veliko turističnih atrakcij (razni templji, parki, itd), so povezave katastrofa, dejansko je treba vse prepešačit, ali pa za daljše razdalje vzet taxi. Tuk tuki so nezanesljivi, pa precej vsiljivi.
Hrana v Bangkoku dobra, ful malih stojnic s hrano, ali pa družinskih cookeries, kjer jedo tudi lokalci. Zgleda pa kot ena mala garaža s štedilnikom, na tleh okoli ležijo odpadki, v kakem kotičku kosi mesa, na umazanem pultu zelenjava, spredaj pa par plastičnih stolov in miz. Hrana zelo okusna. Pikantna niti ne toliko.
Sicer Lonely Planet ful hvali en del mesta, ki je med turisti oz. backpackerji najbolj priljubljen. Khao San road. To je pa živi obup no. Ulica ponuja iber ogromno stojnic z oblačili, cdji, spominki, ogromno je lokalov namenjeno zahodnjakom, "pink ponk šovi", folk, ki se vsiljuje, da bi prodal to ali ono, pa predvsem masa pijanih ali to-be-pijanih turistov, ki si po večini dajejo duška, ker je vse poceni. Bruh all over. Mene je samo odneslo ven.
2. Chiang Mai: Severna prestolnica, dober štart za raznorazne trekinge, obiske plemen v hribih, ali pa trekingov do "Zlatega trikotnika" (meja med Tajsko, Laosom in Mjanmarom), ful slovi tudi po svoji kulinariki (od tod naj bi izvirala solata s papajo, čeprav dejansko izvira iz Laosa, meni ta solata dejansko ni bila baš nešto), čeprav se meni zdi da je bila lih ponudba hrane tu bolj tako-tako. Teh malih stojnic je v centru malo, pa slabšo hrano imajo kot one v Bangkoku, ene boljše se sicer nahajajo ob marketu, ki pa je precej oddaljen od centra.
Chiang Mai je tudi znan po svojih Saturday in Sunday walking streets, gre pa za en tak vikend sejem, zaradi katerega zaprejo eno od glavnih ulic v strogem centru, folk pa tam prodaja vse živo; od slaščic, oblačil, raznorazne opreme, do lučk za rejverje, igrač, itd. Gužva je pa abnormalna. Dejansko se ves okoliški živelj strne v eno gmoto človeških teles, čez to ulico se pa pomikajo s povprečno hitrostjo vrtnega polža. Pa vroooooooooooooooče je pol zaradi tega masovja prepotenih teles. Meni je dopizdilo po slabi minuti, ker strašno ne maram gužve.

Sicer pa je sever malce bolj umirjen, čeprav nam je eden od vodičev na mountain bike turi razložil, da se je mesto, od njegovega prihoda vanj pred osmimi leti, dobesedno potrojilo. To pove veliko o hitrosti, s katero se Tajska modernizira.
Meni je bil tu najbolj všeč nacionalni park, ker je bil res veličasten, pa s kolesi smo šli do plantaže kave (gojijo kavo arrabica), čez plemensko vas (čreda pujsov je lih pred mene stekla, so me zgleda zaznali za svojo

), pa vidli smo eno ful lepo zeleno kačo. Poleg veličastnih razgledov seveda.
Ja, KAVA. Po celi Tajski strašno radi pijejo to njihovo doma pridelano kavo, ki je dejansko ful aromatična, ampak hkrati to pijačo delajo strašno močno in grenko. Ko sem naročala kavo z mlekom sem vsepovsod dobila vsaj 2dl šalico polno črno črnega zvarka, ki mi je bil totalno nepiten, poleg pa niti pol deci mleka. Po navadi sem v kavo stresla še vsaj 2 cukra, da mi je bla kolkor tolko prebavljiva.

Aja pa še ena taka bolj splošna stvar; po celi Tajski je ful ful veliko reggae barov. Vsako mesto jih ima eno par, pa vsak drugi avto ven nabija regi glasbo. Pojma nimam zakaj, sam tega je tako zelo ogromno, pa ogromno mladih Tajcev nosi drede, skor kot da bi bil en del Metelkove skoz z mano.
P ogromno tetovažnih salonov. V turističnih conah je vsake 50m en salon. Pa pred njim obvezno ene par opasnih mladih Tajcev s tetovažami čez večino odkritih delov telesa. Tetoviranje je bojda ful ceneje kot pri nas in se turisti množično tetovirajo, za higieno je pa načeloma v salonih dobro poskrbljeno. Ponujajo tudi tradicionalne tetovaže, pri katerih te pošpikajo z nekimi bambusovimi iglicami, ali nekaj takega. Meni zveni boleče.

Eno punco iz Avstralije sem spoznala, ki se je tekom pijanice dala tetovirat nekje na plaži. Se je bojda ful prepričala o higieni v salonu preden se je dala tetovirat, pa je bilo glede tega vse ok, ostalo pa pač ne. Tetovažo si je dala na podplat (ful čudno, ker kolkor vem, pri nas tega ne delajo sploh), pa ji ni ok naredil, ker je bilo malo šegasto, pa razmazano ful, ker si je izbrala premale črke (komot bi ji tip sam rekel, da se ne bo nič videlo). Kar je mene bolj skominalo je blo pa dejstvo, da so ji kot zaščito tatuja in ranjene kože na nogo samo povezali en bombažni trak, ki je bil pol dneva kasneje že cel umazan. Če pa od tega ne fašeš infekcije pa res ne vem.