Da napišem jaz eno (in edino! ccc) konkretno poročilo o Kanarskih. ˘-˘
Malo mi je dolgčas.
Midva sva šla na
Lanzarote, letela z EasyJetom Milano-Madrid, Madrid-Lanzarote, ena karta v povprečju 30€, tako da je povratna nanesla malo čez 120€. (NIKOLI ne spat na Barajasu, mislim, da je to najgrše letališče v Evropi, midva sva v Madrid priletela ponoči ob 22h, ob 5h zjutraj pa sva imela let za Lanzarote in se nama ni splačalo lazit nekam v mesto, tako da sva se odločila, da preživiva noč na letališču, pa se je izkazalo, da ne bo tako v easy. XD Okoli je hodil sam čuden folk, nikjer ni bilo nobenega prostega stola (pa že tako jih je bilo ful malo), sva se enoglasno strinjala, da je še beograjsko letališče s svojo ubogo socialistično arhitekturo prijetnejše), precej težka noč, ampak smo preživeli! Je pa letališče na Lanzarotu/Lanzaroteju (?! kako se sklanja?) zelo lepo, me je presenetilo).
PART I. 
Torej. Najvzhodnejši od vseh otokov in posledično najbližji Afriki, 4. po velikosti, 100. 000 prebivalcev (od tega polovica živi v glavnem mestu Arrecife), otok vulkanskega nastanka (mene so določeni deli spomnili na Sicilijo), do 70-ih let 20. stoletja je bilo življenje zelo težko; izbruhi vulkanov, revna in nerodovitna zemlja (glavni vir preživetja sta bila ribolov in kmetijstvo), nobene pitne vode, zeeeelo malo padavin (ravno zaradi tega so značilne ravne strehe, s katerih se je dež po ceveh stekal v nabiralnik v kleti), zato niti ne preseneča, da se je večina prebivalstva odselila na druge otoke ali pa v Latinsko Ameriko.
Bivala sva v
Puerto del Carmen, manj kot deset minut vožnje stran od letališča, kar mi je bilo super, ker si lahko z balkona opazoval letala, ki so zaradi bližine letališča nad morjem letela zelo nizko, meni je bilo to ful fascinantno. ^^ Sva bila v nekem apartmaju, prečkaš cesto in si na plaži, je pa peščeni pas dolg sigurno kakih 800m in se mi je vedno zdelo, kot da hodim celo večnost, da bi prišla do morja.
Kljub temu, da sva bivala v lepem delu in da nisva bila v največjem turističnem kompleksu (jug mi je malo grozljiv, ker so sami turisti povsod), je bilo meni na začetku bilo precej težko, ker ne maram takih turističnih destinacij in tipičnega dopustovanja (beri: ležanje na plaži in praženje kot na ražnju) in sem res mislila, da bo turistov nekoliko manj; WRONG, otok letno obišče dober milijon tujcev, večinoma Nemcev in Britancev, tu in tam slišiš kako špansko in portugalsko besedo, to pa je tudi vse; nasploh hodi tja malo Slovencev, bolj ali manj nič, edini slovanski jezik, ki sem ga slišala, je bila srbščina, pa še to iz ust nekega gastarbajterja/čefurja, ki je mešal španščino in srbščino.
Prvi dan sva počivala in samo hodila okoli po plaži in namakala noge v Atlantiku, drugi dan pa sva šla v
Rancho Texas, tematski park, ki je razdeljen na dva dela; v enem so živali, nekatere od njih (npr. morski levi, papige, orli) imajo svoj šov, v drugem pa aquapark. Nič posebnega, I guess, meni je v spominu ostal mladiček morskega leva, ki je bil fuuul lep ^^, drugače pa se mi zdi, da je to bolj zanimivo za mlajšo populacijo. Naslednji dan sva šla na vodeno ekskurzijo (nisva mogla rentat avta, ker so FUL strogi, kar se tega tiče, moraš imeti vsaj 21 let ali vozniško dovoljenje vsaj 3 leta, ker veliko izposojevalnic nima zavarovanja za mlade voznike in pol ne rentajo avta - jaz sem doživela živčni zlom, ko sem to izvedela, ker sem mislila, da bova sama prevozila avto podolgem in počez; ampak ok, na koncu sva videla dobesedno vse, ker sva šla na 2 vodeni ekskurziji, se vozila z avtobusi (ZELO slabi vozniki, Italijani style), pol pa so naju okoli vozili še eni prijatelji). Videla sva jug, pač
Timanfaya National Park, na enem od vrhov je Cesar Manrique, tamkajšnji najpomembnejši umetnik, zgradil postojanko z restavracijo za turiste (na sredini enega prostora ob restavraciji je luknja in hrano pečejo v bistvu kar na rešetki, ki je položena čez to luknjo, tako da imajo v bistvu vulkanski žar

).
Slike so precej zanič, ker sva slikala skozi šipo avtobusa, pa ni se mi jih dalo obdelovat, ker sem prelena + trenutno ne pišem s svojega računalnika.


Ob robu nacionalnega parka so kamele - meni je drugače to ful mučenje živali, ampak jih nisem še nikoli jahala, zato sem si ful želela probat.

Potem mi je bilo za umret slabo, ker me je Vanessa, moja kamela, premetavala kot nora.

XD Pa da ne izapde zdej to kot neka turistična neumnost; dejansko so kamele odigrale na otoku ogromno vlogo v kmetijstvu, ker so zelo trpežne živali.
V bližini so največje soline na Kanarskem otočju,
Salinas de Janubio, a se meni niso zdele nič posebnega.
(slika z neta, ker sem ugotovila, da nimam niti ene slike)Videla sva še
Los Hervideros; ravno ta del me je spomnil na Sicilijo, se spomnem, da so neke take pečine na poti z otoka Lipari (ali Vulcano, ne spomnem se dobro) in da je tam baje potikal Odisej, če me spomin ne vara. Neverjetno lep prizor, morje je čudovito, če ne bi bilo tako zelo smrtno nevarno

, bi s pečine skočila v morje, ker je noro, noro lepo.



V
Yaizi sva šla v neko vinarijo, super domače sladko vino, čeprav načeloma niti nisem ljubitelj sladkih vin, sva kupila en liter (več ni šlo, ker sva potovala samo z eno potovalko in sva že tako imela preveč stvari), zdaj samo čakam priliko, da ga odpreva. ;D
Rastlinja je zelo malo, v zadnjem času so začeli zasajat rastlinje, ki preživi tudi v slabših pogojih, pa še to ga vkopljejo v luknjo, ki jo pred močnim vetrom okoli zaščitijo s kamenjem.

Veter stalno pihlja, ponekod se ga komaj čuti, ponekod pa je tako močan, da te od njega začne boleti glava; najmočnejši je na jugozahodnem delu otoka, ki gleda proti Ameriki in je najbolj odprt. Ravno v tem delu se je meni zdela pokrajina nora, ful ZF filmov hodijo sem snemat, kar me v bistvu niti ne preseneča, kr neko zeleno jezerce tam (naravno!), pa to skalovje, zakon!

